CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 25 Oktober 2011

not. in. the. mood.

Assalamualaikum.

hari ni aku tengok muka Adam pun macam biasa je. Tak Hot.

Hari ni aku langsung tak ada mood. Nak buat apa pun macam tak ada feeling je. Rasa macam robot pulak hari ni. Dari dalam bilik, turun ke bawah, tengok kucing. Walaupun Buntuit semakin comel sejak jadi preggie ni, tapi hari ni aku tak rasa macam nak cubit pipi dia. Cuma ada satu waktu je aku sedar aku masih manusia. Waktu lapar. Aku makan jugak sampai kenyang. Bukan apa, nanti tak pasal-pasal ke hospital lagi. Serik aku.


Kenan and Kel. Favourite show aku masa sekolah rendah.

Aku perlu menceriakan diri aku. Online youtube, nak tengok Kenan and Kel. Show yang boleh buat aku ketawa dari dulu sampai sekarang. Tapi, hari ni tak. Selalunya bila tiba waktu Kel sebut favourite line dia dengan orange soda, aku akan ikut sekali. Hari ni, aku rasa eh, tak sedap pun orang soda. Kopi lagi sedap. Sorry, Kel.


Urs, David, Sebastian and Carlos.
Ah, layan lagu lah. Playlist Il Divo dimainkan. Si Tu Me Amas, The Man You Love dan etc lagi lagu. Peh. Dengan suara aku tak tahu which one, akhirnya aku dibuai mimpi. Bangun-bangun je, ceh. Baru 15 minit aku terlelap. Kebosanan masih lagi membelenggu diri aku. Baik aku google je apa-apa, baca. Then, aku start google Ivan The Terrible, then click pulak Lenin dan Stalin, dari situ search pulak Don Quixote dan King George aku lupe la yang keberapa. Baca benda-benda sejarah ni la yang occupy masa aku.

Rasa seronok je melihat masa berlalu sambil minda aku diisi pengetahuan ilmiah (cewaaahh). Tapi tiba-tiba, perasaan itu datang semula. Kenapa? Mengapa? Bagaimana? Ini semua salah bff aku. Perlu ke dia mengingatkan aku?


Argh!! Cepatnya cuti nak habis!!!!!

4 ulasan:

miss zee berkata...

haaaa... barula nampak kemas dan dewasa blog neh dengan muka baru hihihi. cuma tang pilihan bahasa kat tempat komen neh pulak in bm isk tak paham mak nyahhh keh3.

sorry haritu bz sangat... ada major project heheheee. nanti senang2 datang la visit i lagi.

btw, tahniah sebab dah nak masuk degree. hope years to come are full with accomplishments of your dreams. *hug*

Unknown berkata...

huhu. thanks miss. tibe2 rase bosan dengan blog lama. well, nak masuk new phase so start dengan blog dulu.

about the other day, it's okay. nanti bila dah sambung dgree, bila2 je blh terjah miss. haha.

thanks for everything, mentor ;) and hopefully ucapan tu jadi kenyataan. *hugs and kisses* :)

miss zee berkata...

haaa betol i pun dah bosan dengan blog i so i pun tukar link, layout semua. rasa lebih kemas and happy.

i never know only by doing that i can be happy. i'm such an easy folk hahaaa.

Unknown berkata...

haha..so sweet..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails