CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 19 Oktober 2011

Wednesday di KUIS

ni la KUIS. tapi gambar ni mungkin banyak edit kot. hehe

Assalamualaikum.

  Hari ni bukan sembarangan Wednesday di Kuis. Wednesday kali ni kitorang bukan lagi pelajar Asasi (cewwaaaahh). Ala, pergi sebab urusan untuk ke degree. Kena hantar salinan IC, salinan slip SPM dan Transcript result Asasi. Perggh. Untung datang hari ni. Aku dan Anne pelajar asasi pertama dapat offer letter. hehehe. Mula-mula hantar buku mentoring kat box Miss Rini, busy sungguh Miss, tak dapat jumpa. Terserempak dengan Miss Aina. Okay, memang cuak pun sebab aku tak submit video assignment last sem, (haish! mengecewakan). Tapi, dah memang aku yang salah. Terima la balasan kan. Dah tak dapat A. Untung B+, kalau fail? Amboi, tak tahu nak cakap apa. Then, we're off to BPA. Hantar semua benda tu, terus dapat surat tawaran melanjutkan pelajaran dalam bidang Bachelor of Communication (Broadcasting) (HONS). Pergh.


Tak tahan, kena buat medical check up sekali lagi. Adoi, baru lepas kena ambik darah, dah nak kena ambik darah lagi. Nanti la. hehe. Lepas selesai semua tu, jump kawan Anne sekejap, then jumpa Walid pasal urusan tadi tu. Walid ni nasib baik lah dia ni baik, dan dia lebih besar dari aku. Kalau tak, aku dah lempang je dia. Pandai sangat. Geram aku. Dua sem dia dapat 4.00! Haish, tak terdaya aku nak menandinginya. Tak apa, aku ada lagi 3 tahun kat sini, boleh cuba lagi. Tengoklah nanti. hehe. Tunggu Walid dan berborak dengan dia kejap membuatkan kitorang agak lambat pergi jumpa Puan Tini, lecturer comm. sampai je ofis dia, hujan bukan lagi lebatnya. Terpaksalah kami menumpang berborak di ofis Puan. haha. Lama la jugak, dalam pukul 4 baru bertolak balik since hujan dah tidak lagi lebat. tapi, tetap membasahi kami. ececece. Call prebet, lambat pulak akak ni. kitorang dah la tak makan dari pagi ( kesian ). Makan roti dan biskut je sebelum balik. 

Ah, banyak pulak aku bercerita. Anyway, aku rasa seronok la hari ni. Tak tahu kenapa. Tapi, best la. Mungkin sebab hari hujan kot. hehe. 

* Tak sabar nak grad! hahaha*

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails