CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 10 Jun 2012

A.N.N.E


gorgeous je TOP.haha. (tak ada kena mengena)

lama sungguh blog ni terbengkalai. well, i'm living new life now. ada pros and cons jugak. cons nya, rindu kat Anne. haha. Yela, walaupun ada punching bag yang boleh dengar aku membebel, tak sama dengan room mate yang dah tinggal sebumbung selama setahun lebih. Mak pulak yang terlebih concern, macam mana la Anne nanti, siapa nak teman dia makan, bual-bual.. Ala mak ni.. Anne tu famous kot, ramai kawan... Kalau No yang tinggal sorang, lagi la macam nak mati. Dulu pun masa Anne balik awal, aku malas nak makan. Sebab tak best makan sorang-sorang. Nak keluar bilik pun malas. Sebab tak ada orang yang boleh layan borak macam Anne.huhu. Anne nampak je macam budak kaya yang manja. Tapi jiwa dia kental kot. Independent. Tak macam aku. Kalau tak, macam mana dia boleh survive study kat nun jauh di utara? Aku yang study kat KL dulu pun dah menangis kalau Mak tak datang.huhu. 

Rasa macam nak cerita pasal kenangan di P9 *01 A. Sebab best masa tu. Petang-petang bukak tingkap luas-luas bagi angin masuk then baring atas katil bersembang-sembang. Biasa la, kosa kata perempuan kan lebih daripada lelaki, so kami ada je cerita yang nak diceritakan. Tapi tak de la mengada-ada kan cerita kan...kalau aku dengan Anne bersembang, mesti tak sedar masa berlalu.. Bila aku fikir balik, kalau Anne tak tegur dulu sambil menghulurkan biskutnya, tak ada la kitorang kawan kot. Aku kan pemalu...huhu.. Sebab serius aku ingat dia sombong. Mana tak nye, muka dia lagi garang dari muka aku. Tapi, kira dia lagi baik la sebab tegur aku dulukan. Ntah apa2 aku ni, padahal lahir dulu..huhu..

Anyway, yang bestnye kawan dengan Anne ni yang lain dari kawan-kawan aku sebelum ni, dia kira faham la kalau aku tersentap. Kalau aku diam je tak tegur die, nanti die pun datang kat katil aku, "kak huda marah kite ke.." so sweet, padahal aku sentap sebab ingat die marah kat aku sebab die tak tegur aku. Tapi lama-lama aku faham la, kalau die online, memang tak ingat dunia. :P  lain la kalau dia come across something masa die tengah online, yang die mesti nak cerita, for example blog yang ada makanan yang sedap-sedap, yang boleh buat kecur air liur bila tengok masa lapar. Lepas tu ajak masak. Sebab aku ni tak boleh lapar.haha. Lama-lama dah macam custom la, kalau dia sentap, aku pujuk, kalau aku sentap, dia pujuk. Bayangkan, main UNO masa nak tunggu buka puasa pun boleh sentap. Hahahaha. Mungkin sebab lapar, then emo pulak masa main.huhu. Tapi kejap je la pun...

Seriously, yang buat aku rasa macam nak tikam diri sendiri sebab tinggalkan Anne because aku realized dia yang banyak jaga aku selama aku jadi room mate dia. Macam masa kat camping, kaki aku terseliuh and bengkak dia pulak yang kena care kat aku. kan Anne cakap dulu nanti nak tinggal sebelah rumah kite, boleh la kite masakkan untuk Anne every day. Know what? kite tak kisah pun kalau masakkan untuk Anne hari-hari, best pe... Tapi nanti, perut Anne pulak tak tahan sebab terlalu pedas.huhu. Honestly.kte jeles la dengan bakal room mate Anne nanti.. Sebab even life kte best pun, takde geng nak borak-borak macam dulu and yang same taste n faham kte kuat makan. haha. Anyway, hopefully Anne tak lupe kat kte. Memories yang best2 kat kuis semuanya bila dalam bilik or dengan Anne. Bayangkan, semua orang pelik bila budak FPM rapat dengan budak FBMK. Padahal jadual lain-lain, kelas jauh-jauh, tapi nak jugak makan sama-sama..huhu.. Nanti bila kte datang melawat (cewah..) kte bawak lauk banyak-banyak ea..huhu.. Serius, kalau bukan sebab kite tak boleh study dalam suasana kelas, kite memang nak grad dengan Anne. Tapi, dah takdir kan.. Wish you all the best, and always believe you can get dean every sem. GO FOR IT! ahh.. seriously gonna miss you so much, tapi kena buat2 kental walaupun hati tisu.. huhu.. Apapun, jangan Anne lupe kat kte dhla.. Sedih la macam ni... :'(

P/S : Selamat menjalani semester kedua :) ( entah betul ke tidak ayat ni..haha) 

1 ulasan:

Anne. berkata...

Alamakkk sedih la macam ni.huhu.miss u too..so much!!!roomate yg baru XKAN sama.seriously.selalu balik kelas pun ada je cerita nak diborakkan,gossip2 la.haihh rindu semua tu.but whatever it is,u're still my special friend and unnie.hehe :D kenangan kita masa asasi semua tu simpan sbg kenangan.sbb masa tu paling best kan.hehe.kita sakit kak huda jaga,kak huda sakit kita la jaga pulak.u kan selalu kena sapu sampah sbb i xboleh kena habuk then i pulak cuci toilet.haha bukan sng kan kita nak bergotong-royong berkemas semua tu.hahaha. Okay nnt dtg bawak la makanan banyak2 dah lama xmakan u masak.i kisah pedas pun,okay je.kata jiwa kental.perut pun mesti la kental.hahaha :P Kedatangan u sangat dialu2-alukan dan inform awal sbb nnt boleh i reserve hari tu untuk u je.hehe. Btw, i'll strive for the dean and grade on time.InshaAllah.Kak huda pun sama okay! :)



p/s: Kita xkan lupakan kak huda.seriously.You're the best! Jjang!! <3 Eh hai Top.nice to meet you.hahaha :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails